Internet 4.0

 

       ZER DA           INTERNET 4.0?


    Plataformak, produktuak eta zerbitzuak diseinatzean edo sortzean erabiltzailearen esperientzia funtsezkoa den web aktibo bat da 4.0. 
    Web 4.0 askoz aktiboagoa izango da eta adimen artifiziala duen laguntzaile birtual gisa funtzionatuko du. Bestalde, webgunea ere askoz interaktiboagoa bihurtuko da. Zinemarako sarrera bat erreserbatu dezakezu kontsumitzaile baten pelikula gogokoenaren estreinaldirako, eta zure berrespena besterik ez duzu beharko dagozkien ordainketak egiteko. 
    Nola lor daiteke? Datu handiei, ikaskuntza automatikoari eta Cortana edo Siri bezalako gaur egungo laguntzaileen hobekuntzari esker, ahalik eta gehien pertsonalizatu eta optimizatu ahal izango dira zereginak. 

 TRESNAK
     Enpresa guztiek teknologia hori ezartzeko prest egon behar dute, batez ere beren produktuak edo zerbitzuak berrikuntzan oinarritzen badituzte. Web 4.0k aukera emango die beren marka tresna hauen bidez indartzeko: 
     - Speech-to-text metodoa. Hizkuntzaren ulermena eta agindu edo gomendio bat prozesatzeko gaitasuna izango dira elementu garrantzitsuenetako batzuk. 2020rako, Internet bidezko bilaketen % 30 ahots bidez egingo dira, Gartnerren zifren arabera; beraz, tresna hori are gehiago kontuan hartu behar da.
     - M2M metodoak. Dagoeneko ez da erabiltzaile batentzako laguntzaile pertsonal bakarra egongo, informazioa gurutzatu behar baita zerbait eskatzeko edo gomendatzeko. Hodeiko hainbat agente adimendun komunikatuko dira esperientzia onena emateko. 
     
    Hurrengo urteetan sendotuko den joera den arren, eta teknologiaren gorakadarik handienarekin, gaur egungo tresna askoren mende egongo da, hala nola hodeia, sare sozialak eta gailu mugikorrak. Horregatik, enpresek, sektore gehienetan, ahalegin handiagoa egin behar dute hura ezartzeko.

Iruzkinak